Mijn reis

Prijsgarantie

Abusievelijk heeft tot 7 maart 2017 de verkeerde informatie over de prijsgarantie op onze website gestaan. De informatie had betrekking op het jaar 2016. Onderstaande informatie is van toepassing op de riviercruises voor 2017

NIEUW: PRIJSGARANTIE 

Het is nooit leuk als u iets koopt wat op een later tijdstip goedkoper wordt aangeboden. Of het nu gaat om een magnetron, een pak melk of een vakantie, het komt steeds vaker voor. Dit heeft alles te maken met de houdbaarheidsdatum van producten en vraag en aanbod. Ook komt het voor dat producten op een later tijdstip duurder worden, zoals bij losse vliegtickets. Dan heeft u geluk als u vroeg boekt. Prijzen die omhoog en omlaag gaan, het is iets wat ook wij als reisorganisatie bijna niet tegen kunnen houden. Bijna dan! Omdat wij in 2016 bij onze riviercruises diverse opmerkingen van onze gasten gekregen hebben over (met name) prijsverlagingen, hebben wij besloten om hier met ons eigen cruiseschip iets aan te doen.

Allereerst hebben we besloten om aan het begin van het boekingsseizoen te starten met ongekend lage prijzen voor onze riviercruises met het MS Allegro. Daar kunt u dus van profiteren, want naar verwachting zullen de prijzen gedurende het seizoen hoger worden. Vroeg boeken loont dus echt! En natuurlijk denkt u: “ja, dat zegt u nu allemaal wel, maar later gaan de prijzen toch omlaag en dan hebben we als vroegboekers toch teveel betaald”.

Om dat te voorkomen introduceert Stip Reizen een unieke garantie: de prijsgarantie. Dit is een soort verzekering die u bij boeking er gratis bij krijgt, en die u later laat profiteren indien er toch prijsverlagingen komen op dezelfde cruise. Hierdoor hoeft u niet te wachten met boeken, kunt u de beste plaatsen boeken en bent u ervan verzekerd dat u altijd de laagste prijs betaalt. Gaat de prijs op een later tijdstip toch omlaag? Geen probleem, binnen 2 weken ontvangt u automatisch van ons een nieuwe factuur met daarop de verlaagde prijs. Gaat de prijs omhoog? Ook geen probleem, u blijft gewoon de overeengekomen prijs betalen.

Met deze garantie zult u nooit meer denken “had ik nou maar gewacht met boeken”. Moeten wij, om wat voor reden dan ook, de prijzen alsnog verlagen, dan profiteert u namelijk mee! Deze actie geldt voor alle boekingen die gedaan worden vóór 15 februari 2017 op een van de afvaarten van het MS Allegro.

 

VOORWAARDEN PRIJSGARANTIE

  • De prijsgarantie geldt voor alle afvaarten van het MS Allegro en boekingen dienen voor 15 februari 2017 bij Stip Reizen gemaakt te zijn. We behouden ons het recht voor om de actie tussentijds te verkorten of te verlengen. 
  • De reissom die u betaalt voor het door u gekozen huttype op moment van boeking geldt als laagste prijs. 
  • Voor de berekening geldt de prijs voor de cruise, inclusief de eventuele toeslag voor een duurdere hut. Reserveringskosten en calamiteitenfonds worden in de berekening meegenomen. De prijsgarantie wordt afgegeven voor de standaard 1- en 2 pers. beneden- en bovenhutten.
  • Bij de bepaling of een lagere prijs van toepassing is geldt dat er gekeken wordt naar exact dezelfde cruise, op dezelfde vertrekdatum, in hetzelfde huttype. Andere huttypes, reisdata zijn dus uitgesloten. 
  • Indien de verkoopprijs na boeking omlaag gaat dan krijgt u binnen 2 weken automatisch een nieuwe factuur toegestuurd voor de lagere prijs. Indien u reeds de hele reissom betaald heeft, dan krijgt u het verschil gerestitueerd.
  • Indien de verkoopprijs omhoog gaat ten opzichte van de door u geboekte reis, dan blijft de lagere prijs gehandhaafd.
  • Bij wijzigingen in uw boeking (bijvoorbeeld deelannulering, bijboeking, wijziging huttype) gelden de verkoopprijzen van moment van wijziging.
  • De prijsgarantie geldt alleen voor afvaarten met het MS Allegro, niet voor andere reizen uit het programma van Stip Reizen. Tevens geldt het uitsluitend voor die afvaarten waar de prijsgarantie is vermeld.
  • De prijsgarantie is niet van toepassing op speciale kortingsacties die incidenteel kunnen voorkomen. Daarbij gaat het om kortingsacties op het gehele assortiment, met een tijdelijk karakter (extra kortingen op het gehele assortiment zijn dan ca. 1 tot 4-5 dagen geldig). De prijsgarantie is wel van toepassing op acties waarbij op enkele reizen, of een beperkt deel van het assortiment, een tijdelijke korting geldt. Ook geldt de prijsgarantie bij structurele prijsverlagingen. 
     
 
VOORBEELD PRIJSGARANTIE
 
Familie S. Tip boekt op 15 januari 2017 een cruise met vertrekdatum 13 mei 2017. Er wordt geboekt voor een 2-persoonsbovenhut. De reissom bedraagt € 455,- per persoon. Op 9 maart 2017 besluit Stip Reizen de prijs voor deze hut met vertrek op 13 mei alsnog te verlagen naar € 400,- per persoon. De Familie S. Tip krijgt binnen 2 weken een nieuwe factuur toegestuurd waarop € 55,- per persoon in mindering gebracht is. De nieuwe reissom voor familie S. Tip is namelijk € 400,- per persoon.
 

Een ogenblik geduld aub…