Mijn reis

Waarom bij Stip Reizen boeken

Waarom bij Stip Reizen boeken?

Stip Reizen is opnieuw met een 8,5 beoordeeld door haar gasten!

Wij zijn erg trots te kunnen vermelden dat we, na het winnen van de Zoover Award 'Beste Allround Touroperator' in 2013, opnieuw zijn beoordeeld met een 8,5 door onze gasten! Op dinsdag 14 januari 2014 zijn op de jaarlijkse Vakantiebeurs de beste reisaanbieders van Nederland bekend gemaakt. Uit de vele honderden reisaanbieders die hieraan meededen, werd Stip Reizen uiteindelijk als 4e van Nederland gekozen met een rapportcijfer 8,5! Deze verkiezing was georganiseerd door Preferenso, een onafhankelijk platform voor service ervaringen. Vanzelfsprekend zijn we zeer blij met de einduitslag en alle hartverwarmende reacties op de website van Preferenso, waarvoor we onze gasten natuurlijk ook hartelijk willen bedanken! Uiteindelijk zijn we geëindigd op een 4e plaats met opnieuw een 8,5 als gemiddelde cijfer!

Enkele reacties van onze gasten:

"Sinds de Thailand vakantie staat Stip Reizen zeker Met Stip op 1! Een geweldige vakantie. Zeer goed geholpen bij de boeking. Het hotel was geweldig; de hele ervaring was super. De prijs / kwaliteit was goed in verhouding. Wat mij betreft alleen maar Stip Reizen! De volgende vakantie, naar Dubai, wordt ook bij Stip Reizen geboekt. Bedankt Stip Reizen!!!"

"Ze doen wat ze beloven. Lage prijzen, uitstekende kwaliteit."

"Zowel reis naar het Lago Maggiore als koningssteden Marokko fantasties, service heel goed en
in Marokko een geweldige gids met een enorme kennis!"

Bekijk hier nog meer reacties

Met inmiddels ca. 40 medewerkers zetten wij ons dagelijks in om voor onze gasten de ideale vakantie te verzorgen. Stip Reizen is een van de snelst groeiende reisorganisaties van dit moment en staat bekend om het vaak verrassende en gunstig geprijsde aanbod, de meer dan uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en de goede en persoonlijke service. Wij zijn blij om te merken dat dit ook onderschreven wordt door onze gasten.

Awards

De afgelopen jaren heeft Stip Reizen verschillende Awards in de wacht gesleept waar we erg trots op zijn:

Zoover Award 'Beste Allround Touroperator van Nederland'
In april 2013 jaar zijn voor het derde jaar op rij de prestigieuze Zoover Awards uitgereikt. Bij deze toonaangevende verkiezing binnen de reisbranche bepaalt de consument in een online stemronde wie in aanmerking komt voor een award in één van de 25 categorieën. In totaal werden er 150.000 stemmen uitgebracht.
Stip Reizen heeft de award voor de Beste Allround Touroperator van Nederland gewonnen! Met een gemiddeld rapportcijfer van een 8,5, bepaald door de consument.

Stip Reizen heeft onlangs tevens een award gewonnen van Norwegian Cruise Line (NCL) en een award van China Airlines. Tevens ontving Stip Reizen de "warme douche" van Tros Radar en de Zoover Award voor Beste Allround Touroperator, beide in 2012. Dit zijn absoluut prijzen om trots op te zijn!

De Costa Cruises 'Over de Top Award': 
In 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 én 2017 ontving Stip Reizen de belangrijkste onderscheiding voor de Nederlandse markt van Costa Cruises: de ‘over the top award’. De awards zijn toegekend op basis van de extreem goede prestaties in 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 én 2017. Commercieel Directeur Fred Verlinden laat weten: ‘‘We zijn niet alleen bijzonder verrast met deze hoge onderscheidingen, maar we voelen ons ook ontzettend vereerd, voor het eerst is deze award in 2010 namelijk uitgereikt aan een Nederlandse organisatie en Costa Cruises is de grootste cruiserederij in Europa. Bovendien hebben wij deze award nu zeven keer achter elkaar gewonnen!’‘

Financieel gezond: Graydon keurmerk

Ondanks het jonge bestaan van de reisorganisatie, heeft het bedrijf al diverse noemenswaardige onderscheidingen in de wacht gesleept. Zo is Stip Reizen BV begin 2012 "financieel gezond" verklaard door Graydon Bedrijven, hét onafhankelijke netwerk met zakelijke informatie. Stip Reizen behoort daarmee tot de 3% meest gezonde bedrijven van Nederland, dus niet alleen in de reisbranche. Dus ook financieel gezien kunt u veilig boeken bij Stip! Daarnaast heeft Stip Reizen onder meer diverse awards gewonnen van cruiserederijen.

Allerlaagste Prijsgarantie

Nieuw en uniek! Stip Reizen introduceerde in 2009 als eerste reisorganisatie in Nederland de allerlaagste prijsgarantie op het gehele reisaanbod. Dit betekent dat indien u elders exact dezelfde reis ziet, en die goedkoper wordt aangeboden, u niet alleen het prijsverschil maar ook de aan ons verschuldigde reserveringskosten terugkrijgt! Waarom? Omdat we hiermee extra willen benadrukken dat we altijd de voordeligste zijn en hiervoor best een harde garantie aan u willen geven. Zeker in deze periode, waarin het economisch een beetje tegenzit en iedere besparing op (dezelfde) vakantie mooi meegenomen is, is deze garantie een steun in de rug! Wel zijn er een paar voorwaarden aan deze allerlaagste prijsgarantie verbonden:
 

Voorwaarden allerlaagste prijsgarantie:

  • Indien u binnen 1 week na definitieve boeking exact dezelfde reis elders goedkoper aantreft, ontvangt u het prijsverschil en uw reserveringskosten retour, nadat u uw bezwaar en onderbouwing (incl. gegevens van de reisaanbieder van dezelfde reis) uitsluitend schriftelijk kenbaar heeft gemaakt via info@stipreizen.nl, o.v.v. laagste prijsgarantie en boekingsnummer. Binnen 48 uur ontvangt u een reactie.
  • Het dient te gaan om een exact dezelfde reis, hetgeen betekent dat de reis gebaseerd is op hetzelfde aantal personen met dezelfde vertrek- of aankomstdatum, reisduur, accommodatie(s), kamertype, verzorging, (lucht)haven, luchtvaart- en/of cruisemaatschappij, autoverhuurmaatschappij en (dag-)programma/arrangement. Met nadruk wijzen wij u erop dat in incidentele gevallen bij rondreizen een overzicht van de gebruikte hotels tijdens de rondreis (van de andere reisorganisatie waarmee vergeleken wordt) overlegd dient te worden. Binnen bepaalde sterrenclassificaties kunnen de kwaliteits- en prijsverschillen namelijk fors zijn, waardoor vergelijking moeilijk is.
  • De reis die door een andere organisatie goedkoper aangeboden wordt, moet op moment van controle ook boekbaar zijn.
  • Voor de prijsberekening en vergelijking geldt de basisreissom inclusief de eventueel van toepassing zijnde kinderkortingen, luchthavenbelastingen en brandstoftoeslagen, zoals deze getoond wordt in de berekening op het prijzen-tabblad. Toeslagen voor extra opties, zoals o.a. bijzondere maaltijden (o.a. welkomst-, kerst- en/of nieuwjaarsdiners), arrangementtoevoegingen, excursiepakketten en upgrades in autohuur vallen buiten de laagste prijsgarantie. Tevens vallen kosten die ter plaatse betaald dienen te worden, zoals o.a. toeristenbelasting, parkeerkosten, verplichte entreegelden, fooien en koffergelden buiten de laagste prijsgarantie.
  • De allerlaagste prijsgarantie geldt uitsluitend bij reizen die aangeboden worden door uit Nederland afkomstige reisorganisaties en/of reisbureaus die bij de brancheorganisaties SGR en ANVR zijn aangesloten. Hotelketens, cruisemaatschappijen, luchtvaartmaatschappijen en websites die bovengenoemde reizen enkel voor een bepaalde periode(vaak is de geldigheid op dit soort website 1 dag) aanbieden zijn uitgesloten.
  • De allerlaagste prijsgarantie is niet van toepassing voor geconstateerde prijsverschillen langer dan 1 week na de boekingsdatum. Bovendien is de laagste prijsgarantie niet van toepassing indien het prijsverschil geconstateerd wordt tijdens of na de reis, ook al valt dit binnen 1 week na boeking (zgn. lastminutes).
  • De allerlaagste prijsgarantie is niet van toepassing voor bijzondere kortingsacties van andere organisaties waarvoor een lidmaatschap noodzakelijk is (o.a. personeelsverenigingen, vakbonden en grootwinkelbedrijven met exclusieve kortingen voor vaste klanten of pashouders).
  • De allerlaagste prijsgarantie is niet van toepassing wanneer er binnen 7 dagen na boeking bij ons een prijsverlaging is doorgevoerd.
  • Deze voorwaarde heeft geen betrekking op prijzen die na een week door onze organisatie worden aangepast  

Een ogenblik geduld aub…